Subject: Vabaühenduste riikliku rahastamise variraporti RAM peatüki sisuline valideerimine
From: "Maarja-Liisa Kapaun" <[email-masked]>
To: Merle Küngas - RAM <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 15:59:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Peagi on valmimas vabaühenduste riikliku rahastamise variraport. Soovin
enne seda ministeeriumidega neid puudutavate peatükkide sisu valideerida.

Selleks lisan kirjale kolm faili:

1.	RAM peatüki sisuline valideerimine – fail, millele tagasisidet
ootan.
2.	Vabaühenduste riikliku rahastamise protsessiga seotud küsimused
(lisa1)RM – ministeeriumi antud vastused koos küsimustega, mille abil
informatsiooni kogusin.
3.	Hindamiskriteeriumid ja metoodika, mille alusel on vaadeldud
ministeeriumi praktikate kattuvust ühenduste rahastamise juhendmaterjali
soovitustega.

Palun anda tagasiside 2 nädala jooksul (12. augustiks).

Kuna käimas on suvepuhkuste periood, saadan selle kirja ka ministeeriumi
üldmeilile.

Lugupidamisega

Maarja-Liisa Kapaun

huvikaitsespetsialist

Vabaühenduste Liit

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5686 4114